mandag den 30. januar 2017

Kursus med Sailorknit

Weekende er gået i dejligt selskab på IP Smidt gården i Fredericia.
Den har stået på maskinstrik kursus.
Underviser var søde og opmærksomme Jytte fra Sailorknit
Her blev man holdt til ilden og gode fif og ideer fløj gennem luften,
så det var med at holde ørene stive og se om man kan huske bare lidt af det ;)

Forplejningen var i top, det sørgede de søde damer i kantinen for.
De smurte madder til os, bryggede kaffe og te,
 og sørme om der ikke også var lidt til den søde tand.

At vi så helt glemte at drikke var kun vores egen fejl.
Men vi havde travlt med maskinerne.




Jeg har presset prøver og skrevet notitse til mine prøver,
mens jeg i nu kan huske lidt af det.


Sørme så om jeg ikke fik lært at strikke en hæl uden huller,
det er stort. Et fif fra Jytte var løsningen og hele kurset værd ;))
Så måske jeg skulle skynde mig at strikke et par mens jeg kan huske det.

Hos Tina som har en meget fin side om og med maskinstrik,
 kan du se og læse mere om kurset.
og bl.a. se det fine tørklæde Tina fik strikket.
 Måske hun har skrevet hvordan hun har strikket det ;) 

1 kommentar:

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Yt,
sådan en weekend er som en lille ferie, ikk´?

strikkeglade hilsner
Angelika